Merhaba hanımlar ben 20+3 hamileyim cuma günü kontrolüm var medicana ya gidiyorum muhtemelen detaylı ultrason için gün verilecek hangi doktorda ve hastanede yaptırdınız ücreti ne kadar memnun kaldınığınız yerler neresi renkli mi yapıyorlar merak ettiğim çok şey var buradan konuşalım. Birde ben tüp bebek ile hamile kaldım doktor değişikliği yapan var mı aranızda normal gebelik gibi mi oluyor doğumda başka hastaneye gidebilir miyim acaba