Merhaba kizlar, 32 haftalık oldu bebeğim başından beri makat duruyor. Yanlara doğru geliştiğini söyledi doktor zaten ben de hissediyorum taş gibi karnımın yan tarafları 🤦 sorun şu ki hareketleri çok az. Bunun için defalarca doktorla konuştum ve görüştüm tabi ki. Görünen bir sorun yok çok şükür ama sebebi hakkında da net bir açıklama duyamiyorum bir turlu. Gelişimi iyi azcik da koca kafalı 😬 doktoruma güveniyorum tabi ama günde birkaç kere hissediyorum yalnızca ve bu beni çok çok strese sokuyor 😔 yeni bir durum değil 4 haftadir falan boyleyiz. acaba duruşu hareketlerini daha az hissettiriyor olabilir mi benzer durum yaşayan var mı?