Ezgietinta
12.hafta-3.aydan sonra başlamak gerekli. Tabii, ikizse eğer bebişlerin biraz daha öne alabilirsin bu süreyi.
Normalde her gün bu kremden sür diyorlar ancak, ben uzun süre araştırdım. Bir gün hindistan cevizi yağı sürüyorum, bir gün bu kremden sürüyorum.
Badem yağı da çok iyi geliyormuş çatlaklara, ancak ciddi bir tüylenmeye sebep oluyor badem yağı. Kullandığınız bölgelerde tüyleri çok net bir şekilde görebiliyorsunuz uzun vadede. O sebeple, ben kullanmayı uygun bulmuyorum badem yağını.