27+4 gunluk gebeyım gecen saglık ocagında kan tahlili verdim folat degerim 5-24 arası olması gerekirken 24.00 > buyuk yazıyo folik asiti ılk 3 ayda bırakmiştm sadece demir ılacı ve Elevit ıcıyorum onuda hergün degıl unuttugum dahi oluyor ıcmeyı neden yükselir ne yapmak lazım herhangi bi sıkıntı olurmu doktoruma sormayı unutmuşum