Bunu aynı seklıde ilk kes ikinci sezaryandan sonra yasamıstım ,ölüyorum sanmıstım ,karnımın acısı sitres hastanede olmustu,şimdi hamilelıkten sürekli oluyor,pencerenın önünde beklıyorum ,nefesımı toplayamıyorum sankı bugazımı bırsey sıkıyor ,Daha Eylülde dogumum var mı benim gibi ,doktorda birsey soylemedı pek söyledim😏😒