Seherucr Esra_D ben yaşamadım ama ishal doğum belirtisi diyolardi burda okuduğum kadarıyla . Bilgim yok üstte kalsın 😊
Yarenbyrktr Esra_D bende şuan 37 haftamdayım geçen kasılmalarım 2 dkya düştü ve 5 cm açılmam oluştu doğumu erken diye durdurdu doktorum ama şuan ishal var bu doğum belirtisi yada yaklaştığının
Sda16 Esra_D benimde dün başladı 🤔 bugün 37+1 olduk. Kayısı yemiştim onun etkisimi diyorum. Doğum belirtisimi diyorum. Dünden beri düşünüyorum
mmk01 Sda16 bnde 37+1 deyim şimdiye kadar kaç günde bir büyük lavaboya çıkıyordum bu iki üçgündür bol bol ishal gbi çıkıyorum
Asliyim Doğum belirtisi değil arkadaslar yaklaşan doğum belirtisi yani bu 1 hafta olur 2 hafta olur 3 gün olur 5 gün olur tabiki yediklerinizde yapabilir
mmk01 Sda16 bnde aynısı kan hapı içiyorum başımdan beri hep kabızlık çektim iki üç gündür ishal gbi sık sık çıkıyorum büyük lavaboya