Damlabekiz Kızlar dün doğum yaptım covid pozitif çıktığı için bebeğimi aldılar emziremedim bile lütfen dua eder misiniizzz
Ssssss Damlabekiz Allah en kısa zamanda kavuştursun ♥️ doğum öncesi covid durumunuz var mıydı bebek mı pozitif çıktı siz mi tam anlayamadım nasıl oluyor covidlilerde süreç
47zeynep47 Damlabekiz canım.rabbim.sifa versin biranonce çocuğuna seni kavuştursun coo acı biliyorum ama çocuğun hastanedemi yok eve mi goturduler
Damlabekiz Ssssss Hayır dün gece sancıyla geldiğimde test verdim sabah 8buçukta doğuma girdim girmeden önce sonuç pozitfmiş bebeğin sonucu negatif ama ben yeni atlatmıştım nasıl oldu anlayamadım
Demir06 Damlabekiz çok geçmiş olsun,Allahım kavuştursun.Yeni tip virüs çok uzun süre pozitif kalıyor,testleri 1 ay falan pozitif çıkıyor
Livy Üzücü bir durum ama bebeğin sağlıklı ya şükret elbet kavuşursun. Beslenme nasıl oluyor merak ettim?
Merveerkan Damlabekiz doktorlar ne dedi peki benim de 1 ay oldu biteli gribim ben de mi oldum acaba siz negatif görmüş müydünüz