Filmi uyutmadan çektiler ilk ilacı sıkınca çok acıdı tüplerden geçmedi dedi radyoloji uzmanı, ama hastalarımı böyle bırakmam ben az daha dayan belki açılır dedi ilaçtan biraz daha sıktı rahme tamam geçti dedi çok sevindim biliyorsunuz 4 kaybım var sebebi yok hatta sonuncu sol tüpe tutundu sol tüp kapalı çıkmıştı önceki rahim filminde , su an tüm genetik testlerim tamam rahim filmimde açık dedi, profesörüm de sonucu gördü ama CD de izlemedi sadece raporunu okudu tüplerden geçiş normal yazıyor. Akşam merak ettik eşimle baktık eşim ama sanki sağda geçiş yok gibi dedi canımı sıktı. Kapalı olsa ameliyatla açacaklardı çok şükür gerek kalmadı eşim de genetik test verdi oda netleşince yeniden denemelere başlarsınız dedi doktorum . Filmden anlayan bayanlar ikisinden de geçiş olmuş di mi , öyle yoruldum ki fiziken ruhen artık kayıp yaşama korkusundan her şeyden şüphe eder oldum 🥺
[url=https://resimyukle.link/i/CEWZ2][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/CEWZ2.jpg[/img][/url]