Gzdeegemenn Arkadaşlar 20 haftamda doktorum benden detaylı ultrason ve perinatoloji bölümünden sıra almamı istedi sizce detaylı ultrason şartmı
Gzmm14 Gzdeegemenn Canım detaylı ultrason normal ultrasona göre çok uzun sürüyormuş. Tüm organ ve yapıları detaylıca bakılıyormuş. Bazen bit dorun çıkabilir ve buna erken müdahale edilebiliyormuş. Benim de Cuma günü randevum var. 450 tl vericem.
Ilkayy Gzdeegemenn detaylı ulturoson. Çok önemli normal ultısonda göremediklerini doktor detaylıda görünüyor. Bende özelde yaptırcam 500 TL evdadımdna önemli değil
Kbra6161 Gzdeegemenn bende hamileliğim boyunca sadece detaylı ultrasyona baktırdım benim doktorum yıldızlı medical de ama fakülteye yönlendirdi beni orda daha net bakılır diye 320 tlye yaptırmıştım
omerasafmoms Gzdeegemenn Benim sağ böbreğimde gebeliğe bağlı Hidronefroz olduğum ayrıntIlı ultrasonda bilinmişti anneye de bakılıyor yanı sonra stent falan takıldı böbreğime.kardesimin bebeğinin de kalbinde anomali olduğu ayrıntılı ultrasonda farkedildi ve ona göre alalade bi hastanede değilde çok çok iyi bi hastanede Doğum yaptı bebeği açık kalp ameliyatı olmak zorunda kaldı.inşAllah sizde bişey çıkmaz ama durumunuz varsa yaptırmaya çalışın.keşke kendi doktorunuz uyarsaydı erken randevu almaya çalışın devlet hastanesinden yoksa sıralar doluyor diye o zaman özelde ücret vermek zorunda kalmazdınız
Emel123 Gzdeegemenn gerekirse borç alın ama yaptırın. Ne sorunlar önceden düzeltilebiliyor. Bunu aksatmayın.
bebisim-_00 Nefes34 Cerrahpaşa tıp fakültesi nden randevu aldım bende 280 TL az sonra randevuma gideceğim
Gzmm14 Gzdeegemenn Yani en iyisini yine doktorun bilir ama yine de bir kereliğine olacağı için ben yaptırmanı tavsiye ederim. Açıkçası bende hiç araştırmıyorum. Doktorum neyi yaptır derse onu yapıyorum.
Elisammmbade Gzdeegemenn bende yaptırmadım sıra bulamamistim 33 haftalık oldum rabbim bütün bebisleri korusun🥰
Pnryr Gzdeegemenn bende ilkinde yaptırmadım bunda da yaptırmicam gerekli olabilir gerçekten ama küçücük bişey görseler dünya sonu gibi söylüyorlar onu kaldıracak psikolojim yok Allah a emanet yavrum
baby_mama Yani tabiki şart değil. Ama tüm yapılan testlerden en ayrıntılısı bu, tüm yapı ve organlara tek tek bakılıyor bi sorun eksiklik var mı diye. Verilen paraya değer bir test.
Elif_s Serpiltsn ben konyada yaptirdim 250 tl yaptim ve doktor değiştirdiğim icin tekrar istedi yeni doktor 29 haziran tekrar girecem
Zeynep506 Gzdeegemenn perinatolojiyede yönlendirdiler bir bildiği wardir mutlaka yaptır ikisininde detaylı ultrasonda organlara bakliyor eğer birşey warsa en azından tedavi edilebiliyor
Gnssc Ablam yaptirmamisti bana da gerek yok demişti ben yaptırdım bebeğe giden damarlarda direnç gordu doktor ve ilaca başlattı girmeseydim ogrenemicektim. Arkadaşımın da erken doğum riski detaylıda görüldü. Allah korusun en ufak bir sorun bile olsa erkenden görmek en iyisi
Seranad Gzdeegemenn bence yaptırmalısın. Doktorum benide perinatoloğa gönderdi orda herşeyine bakıldı tek tek parmaklarını bile saydı düşün o derece detaylı. Orda rahim ağzımın kısa olduğunu öğrendim ve şuan yatıyorum hep. Eğer gitmeseydim 23. Haftada sancım oldu belki yatmıyor olsaydım doğum olucaktı ve bebeğim yaşamazdı. O yüzden kendi sağlığın için ve bebeğin için gitmelisin. 1 kere yapılıyor sonuçta