Sevim1609 Arkadaşlar merhaba , bundan 2 hafta önce kanamam oldu hastaneye yattım. Doktor hiç hareket yok sadece WC dedi. Arada kanama gelebilir kırmızı olmasın yeter dedi. Az önce uyurken kanamam geldi baya fazla ama koyu kahverengi renkte,kırmızı değil.Ama yoğun olunca korktum başına gelen var mı ? Uyuyamadım 😞
Serpiltsn Sevim1609 plesanta aşagıda olablir canım benim kardeşimde de olmustu bu sıkıntı yatmıştı bi ay sonra düzelmişti
ZumrutHanim Sevim1609 6mayista kirmizi bosaldi hastaneye yattim 8 mayistan gecen haftaya kadar nerdeyse 1 ay çamur koyu kahve arasi akti. arada 1kere az kirmizi da oldu
ikizminnaklar Sevim1609 10 haftalık hamileyim malesef benimde aynı şekilde kanamadan sonra kahve leke geliyordu 3 gündür kahve kanama geliyor.Basindan geçenler normal yazmış inşallah atlatırız.
Neseli5 Sevim1609 benim 14.haftada kahverengi lekelenme oldu, eski önceki kan dedi, kanama alanı filan yoktu, dinlen bol bol dedi öylede yaptım şükür bir daha olmadı, sizinde olmaz inşallah, bol bol dinlenin 🤲
busrabyrm97 Neseli5 benimde 12.haftada oldu aynı şekilde size dediğini dedi daha gelmedi o günden sonra 1 hafta geçti bu mesajı görünce çok sevindim bir şey olur mu diye korkuyordum
Serpiltsn Sevim1609 bebeğin erkek mi , erkek bebeklerde daha çok görünen bi durummuş ama uzanıp dinlenmeyle geçer canım dua eyle 🥰🤲🏻
Sevim1609 ikizminnaklar doktoru aradım kahverengi leke içerdeki kandır dedi benim hafif kasık ağrım var onu da söyledim kanama ve ağrı artarsa gel dedi az önce aradı bugün seni bir göreyim demiş inşallah bir sorun yoktur 🙏🏻