Merhaba guzel anneler ve anne adayları bemde herkes giib hikayemi buraya yazmak istedim hergece hikayaleei okuyup uyurdum sizlere suan hastane odasından yaziyorum gelelim kendimin doğum hikayesine 35+3 te rutin konturolum vardı ama bıkaç gün önceden kasılmalar ve toplanmaları vardı bebişimin doktoroumuz nstye aldıgında kasılmalar ve sancı cıktı seni bu şekilde bekletemem acil sezeryana alıyoruz dedi ben tabı sokkk hiç beklemydm basladm aglamaya daha erken doğmasın diye sanki bsnım elimdeymiş gibi ☺️ kuzu kuzu gittim ameliyathaneye kurbanlık koyun misali spinal sezeryan ım gerçekleşti kızlar inanın damar yolu daha cok can yakıyor sakın korkmayın spinal den ben hiç hissetmedim bile küçük bir bebeğim var 2.250 doğdu cok sükür kuveze girmedi agrılarm var yok diyemicem bıçak yarası olucak okadar benım hikayemde böyle allaha emanet olun rabbim szleride bu yolda sag saglım bebeklerinize kavustursun❤️❤️❤️