Sevilay- sakin ol hiç bisey yok sezeryan doğumda o kadar basit ve kolay ki önemli olan doğum sonrası yüksek morel de olmalısın bol yürüyüş yapmalısın özelde olucaksan zaten ağrı kesici yapiliyo 3 4 saatte bir ağrıların bitiyo bu esnada fırsat bilip yürüyüş yapmalısın ki hemen toparlanasin 3 ay önce yaptım doğumu 1 hafta annemler yanımda kaldı sonra kendi isteğimle herkesi yolladım bol bol kahve iç doğum sonrası kayısı incir tüket morelin ne kadar yüksek olursa 1 sütün o kadar çok olur 2 çok çabuk toparlanirsin ne kadar çok yürüyüş yaparsan oladar çok çabuk toparlanirsin bu senin elinde unutma bebeğinin sana ihtiyacı var senin de ona ihtiyacın var hersey gönlünce olsun sağlıkla al yavrunu kucağına 🤲🏻🙏🏻