ARZUMM35 Dün öğlen saatlerinde normal doğum yaptım dikişlerim var ağrım var ama bebeğimi kucağıma aldığımda herşeyi unutuyorum Rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏❤️
ebru23 ARZUMM35 amin ins ben lahusa depresyonuna girmistim cok kotuydu oglumda simdi oglum 25 aylik kizima 5 aylik hamilryim artik basima gelmez diye dusunuyorum