Nehir35 hurmayı 38. Haftada yemeğe başlamıştım ama erken yemişim galiba 😅 hiçbi faydası olmamış açılmaya yada sancılarıma iyi geliyor ben anlamıyorum çünkü sancı çekmiyorum 🧐 sadece arasa gelen kasılmalar oluyor baskı yapıyor oda çabucak geri geçiyor 🤔 ben en iyisi yürüyüşe yoğunlaşıyım 😂😂