merve_yldz51 Sezeryan ile oldukça başarılı bir operasyon ile minik erkeğime kavuştum. Darısı tüm anne adaylarına. 🖤🤲🏻
Celibon merve_yldz51 bende yarın sabah doğuma gireceğim. 36+6 olucam sabah. Bebişiniz iyi mi? Korkuyorum 😦
38NURUM merve_yldz51 Aaaa bende ilk doğumu mu Cahit neyde yapmıştım olursa inşallah yine Cahit beye gotmek istiyorm.gozunuz aydın Allah analı babalı sağlıkla büyümeyi nasip etsin inşallah
merve_yldz51 Ayss1234 çok teşekkür ederim darısı tüm bekleyen annelerimize inşallah 2.730 gr doğdu. 🧿🖤🤲🏻
merve_yldz51 Celibon Allah’a şükürler olsun durumu oldukça iyi ameliyathaneden birlikte odamıza geçtik. inşallah sizin de güzel geçer .
HandanEmre Hayırlı olsun gözünüz aydın canım benim bizde aynı haftadayız her an doğum bekliyoruz bebişin doğunca küveze alınmadı değil mi ayrıca sezaryen değil de normal istiyorum ben bu haftada doğsa bile mümkün mü ki acaba ?
merve_yldz51 HandanEmre Çok şükür küveze girmedi canım. İnan ki normal doğum olur mu bilmiyorum ama suni sancı ile olabilir . Yine de doktoruna danış istersen.
merve_yldz51 38NURUM Amin çok teşekkür ederim. Oldukça memnun kaldık. Süreci çok güzel ilerletti hocamız. ☺️🤲🏻
38NURUM merve_yldz51 Test yaptım biri silik çift çizgi çıktı ertesi gece kanamam oldu 4gundur adet gordum dün hastanede kan testi verdim hcg14.0cikti gebelik var mı ki çok stres oluyorum belirsizlikten