28+4 haftalık gebeyim kızlar sanki ayaklarını kasıklarımdan çıkartıcak gibi hareket ediyor sıpa çok hareketli bu hafta maşallah sol kasığıma arada ağrı girip çıkıyor dün akıntımın içerisinde iğne ucu kn gördüm hemen acile gittim çok şükür bir sıkıntı yok fakat progestan verdi doktorum fitil onu kullanmaya başladım ve bugün tüm gün akıntım vardı normal mi acaba ?siZler nasılsınız benim gibi olan varmı acaba çok korkuyorum 😔