Kızlar oksapar iğnemi vurulurken bugün iğneyi çıkardığım gibi baya bi kan geldi direk bende korktum öyle olunca normal de de olurduda az kolumdan vurmuştum ama iğneyi çıkardığım gibi birden gelince ipne dağılmamışmıdır diye çok tedirgin oldum sıkıntı olur mu acaba birde yanlış bölgeye de vursam iğne işe yarar mı çok tedirginim 3,5 aydır kullanıyorum aşağı yukarı ama beceremiyorum galiba anlamadım kanasın acısın kırarsın ondan değilim işe yarasın yeterki birden kan gelince dağılmamış olabilir mi ipne bide vurulurken eti sıkılştırıyorum ya ipne rahat girsin diye birde merak ettiğim yanlış bölgeye se vursak işe yarar mı iğne ..