Kızlar merhaba
Bugün kontrol için doktora gittim ve acil doğuma almalıyız açıklığın var bebek kanala girmiş dedi. Tabi ben şok😀olamaz dedim daha hazır değilim dedim ve kaçtım☺️Sabah sekizde sezaryen olacağım. Bebeğin ve benim kanama riskimiz var lütfen bizim için dua edin. 🤲korkuyorum, garip duygular içindeyim 😔rabbim sağ Salim kavuştursun kızçeme 🤲