Zuhrenasyazici Ben de geçen devlet hastanesine gittim karnımda kızarıklıklar vardı ve çok kaşınıyordu. Çatlamaktan dedi bi şey de vermedi cildiyeci. Ama sonra bacaklarım kollarım kaşınmaya başladı isilik gibi şeyler çıktı. Mahvediyor kaşıntısı 😔 İlaç ve kremler hiç mi fayda etmiyo? Yayılıyor mu hala sizin?