Berfin21210 Canım öncelikle çok geçmiş olsun, benimde 2düşüğüm oldu ve şuan hamileyim henüz doğum yapmadım ama genetik testlerimi yaptırdım pıhtılaşma çıktı, şuan ona göre önlem alarak ilerliyoruz.. Araştırma hastanesine gidip 4düşüğüm var falan de onlar kaç düşüğün olduğunu görmüyorlar. Ben o şekilde genetik testlerimi yaptırdım.