19+4 olduk elhamdülillah. 14-15. haftalardan az da olsa hiss ediyordum. Şimdi daha net hiss ediyorum. Göbeyim bayaa büyük. Bir kaç aya patlarım her halde 😆. 3. gebeliyim. Ayakta çok kalınca belim, ayaklarım ağrıyor. Nefes darlığı, halsizlik, uyku hali, gaz haricinde bi şikayetim yok çok şükür. Bütün gün karnım patlayacak gibi hiss ediyorum. Sizlerde böyle bir sorun var mı?