elcn4139 hiç korkmayın inanın hiç bisey yok 3 ay önce doğum yaptım 1 hafta annem kayinvalidem yanmda kaldı sonra gitmelerini istedim ayaklanıp işimi yaptığım için gerek duymadım toparlanmanın acinizin agrinizin gitmesi için tek yapmanız gereken yüksek morel , bol bol yürüyüş , ve aklınızda bunu hiç çıkarmayın bebeğinizin size ihtiyacı var sizinde ona bunun için de biran önce toparlanmak için yavrunuz için azimle yürümeniz inanin bebeğim iyi olsun ona iyi bakmak için doğumdan ilk 2 gece hastane koridorları merdivenleri inip inip geri çıktım ameliyat oldum ağrım var yaticam derseniz inanin toparlanmanız bi okadar uzun sürer moralinizi yüksek tutun bu cok önemli bebeğinizin size ihtiyacı var hayırlı dogumlariniz olsun inşallah sağlıkla alın yavrunuzu🤲🏻🤲🏻