Goncagp geçen hafta kontrolde doktor bu ay daha net hissedersin anlarsın dedi dediğin gibi pıt pıt diye çok kısacık hareket ediyor ozaman serklajdan oldum ben 17ci haftada ozamandan beri yatıyorum bağırsak düzenim tamamen bozuldu kabızlık gaz sorunu oluyor sürekli yatmaktan mı bilmiyorum geceleri bacaklarımın ağrısına uyanıyorum kolonyayla masaj yapıyorum fayda etmiyor yazılanları takip etmeye çalışıyorum genelde bu tarz şikayeti olanlara doktor magnezyum falan veriyormuş bidahaki kontrolde doktora sorucam inşallah bide tetonoz aşısı onu sorucam riskli gebelik diye sağlık ocağındaki hemşire sana yapmaya biliriz demişti doktora sormayı unuttum ve hala sağlık ocağından aşı için arayan olmadı bu aşıyı olmasam sorun olur mu ki