fatmArslan06 Şükür bitirdik sayılır 😊 Ama bu normal dogum korkusunu nasil yenecem? Devlet te isteğe göre sezaryan yaparlar mı? Tüp bebek ile hamileyim 😊 ne desem sezaryan yaparlar yalvarsam yakarsam🤣🤣
Balarisi23 fatmArslan06 benimde son 62 gün normal doğum istiyorum ama son ana kadar durum neyi gösterir bilemem 😎
Tubalp27 Son 61 gün 40 hafta icin ama sezeryan olucam 2.doğumum olucak o yüzden bi kac gün daha erken olcak bakalim ne zaman gelcek prensesim 😊 rabbim kolay doğumlar nasip etsin cümlemize sağlikla gelsin kuzucuklar 🤲🤲🤲