Eda355 Eğer normal doğum düşünüyorsanız bunun belli bi zamanı yok aslında çünkü normal doğumda bebek 37/38 hatta 41′i bile geçenler oluyor. Doktorların tahmini dedikleri şeyde son adet tarihine göre bakıp söylüyorlar. Mesela benim doğumum Mart 30′undaydı yani 40′ıncı haftamda ama 38+1 de doğum yaptım. Hatta 35 haftalıkken bile suyu nişanı gelenler var. Bilmezsiniz bunu 🤷🏻♀️