Balarisi23 oğlum 2 yaşına girecek ama malesef emziği hala bırakamadık 🙄 avent kullanıyor
bence önce ucuz emzik dene bu sefer bende öyle yapıcam ilki acemiliğe denk geldi büyüyünce çocuklar dişliyor emziği patlatıyor oğlum huy edindi her ay emzik alıyoruz bıktık artık