HaticeNur34 Merhaba anneler ve anne adayları canım bir popeyes çekti ki anlatamam yarın eşimle yemeye gidicez ama 11+1 haftalık hamileyim acaba bişey olurmu? Sürekli yemiyorum öyle şeyler zaten hamileliğim boyunca ilk kez canım çekti 😊
Balarisi23 HaticeNur34 sürekli yenilmedikçe sorun olacağını sanmıyorum canınız istemiş yiyebilirsiniz benim de arada canım hamburger istiyor haftada bir yiyorum 😋
D-uysal HaticeNur34 afiyet olsun 🤭 abartmadigin sürece herşeyi yiyebilirsin dedi bana doktor 9 aydır herşeyi yedim cok şükür bi sıkıntı yok
ezgikptngl Ne olacak cnm sürekli olmadığı sürece bi zararı olmaz bnde arada hamburger çiğköfte falan yiyorum ilk oğlumda da yemiştim şimdide yiyorum yani 😎
Bade41 Bana kalırsa dışarıdan tavuklu olan hiç birşey yenmemeli gebeliğimin başlarında burgerdan tavuk menüsü alıp zehirlenmiştim 1 gecem hastanede geçti ve kaybetme korkusu çok kötüydü
HaticeNur34 @Bade41 Allah kimsenin başına vermesin çok geçmiş olsun aslında bende yemiyorum asla dışardan bişey ama ilk defa canım çekince yemek istedim 😊🙏
HaticeNur34 @D-uysal adınıza sevindim teşekkür ederim hepimizin sağlıklı bir hamileliği ve doğumu olur inşallah 🙏😊
HaticeNur34 @Elizanleyla teşekkür ederim bilginiz için inşallah sağlıklı hamilelikler ve doğumlar geçiririz rabbimin izniyle 😊🙏
Elizanleyla HaticeNur34 amin canım inşallah Allah’ım hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin 🤲🤗
LivaveLeyla HaticeNur34 ilk hamileliğimde full mc donalds aşerdim ve yedim fil gibi doğuma gittim 😂ye çiçeğim bir şey olmaz
Merynurii HaticeNur34 benimde canım MC Donals istedi valla bende eşimle yarın gidip yicem sürekli olmadığı sürece birşey olmaz bence 🙈🌼
gzybkgl HaticeNur34 valla ben oğlumda çalışırken hep dürüm Adana pizza ne varsa yedim bişey olmadı 3600 doğdu. Kızımda da her hafta yada 2 haftada bir pizza yada fast food yiyorum ne yalan söyliyim canım istiyor. Bi kaç güne doğumum olcak inşallah gelirse hanım