Zumra-54 Merhaba güzel anneler iki isim arasında kaldık CELİL YEKTA ÇINAR KAYRA sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor…💕
midekoruyucu Zumra-54 yekta ismi hoş ama celil beğenmedim açıkcası. İkisi arasından seçeceksek çınar kayra daha iyi
Merve1966 Zumra-54 Çınar Kayra tabiki çok güzel 😍😍 Kayra ismiyle ilgili söylenen olumsuz anlamı var yorumlarına sakın itibar etme iyice araştırdım kötü bir anlamı yok bende Kayra koyucam 👍🏻
birkedilianne Merve1966 Valla bence kendiniz koymak istiyorsanız tabi koyun. Ama bu şekilde başkasına söyleyerek vebale girmeyin derim 🤗
Zumra-54 Çok teşekkürler hepinizden daha ılımlı olduğumuz ismi söylenssnz ❤️Rabbim hepimize hayrlı sağlklı evlatlar bizlerede iyi birer anne -baba olabilmeyi nasip etsin inşllh🌸💕
Merve1966 birkedilianne Ama gayet kapsamlı bir şekilde araştırdım zaten kendim Tarihçiyim yüksek lisans yaptığım okuldaki profesörle bile konuştum eski Türkçe bir isim ve Tanrı demek değil anlamı Google ne yazıkki doğru yanlış her bilgiyi doğru gibi önümüze seriyor emin olmasam zaten vebale girmemek için yazmazdım ☺️
Aylin2011 Zumra-54 çınar ve yekta isimlerini beğendim Ayrıca Kayra ismini iyi araştırın çünkü yeğenimin ismi Ahmet Kayra hafız hocası Kayra isminin kaldırılmasını söylemişti artık Ahmet’i kullanıyorlar
birkedilianne Aylin2011 Kesinlikle katılıyorum. Araştırdım vs diyorlar ama ismin anlamı oldukça net. Yaratıcı, Tanrı anlamına geliyor. Dini boyut düşünülmüyorsa tabi tercihtir bir şey denemez
Zumra-54 Aylin2011 ya bu konuda bende biraz muammadayım açıkçası o sebeplede kararsz kaldm teşekkürler 😊
birkedilianne Merve1966 Anlıyorum dediğim gibi siz bilirsiniz. Ben de dilbilimciyim. Google benim için böyle konularda bir zemin oluşturmaz. Dediğim gibi sizin kararınız sağlıkla büyütün🤗