Merhabalar;
19+3 teyim. İki haftadır özellikle akşamları bazen öğlen boğazımda asit varmış gibi yanma oluyor. Akşam Gaviskın ve ılık süt içiyorum ama sanırım midemden gelen asit boğazımı yakıyor. Uyurken çok zorlanıyorum. Rahatlatıxı önerileriniz varsa çok sevinirim