Ben de 6 hafta 4 günlük gebeyim. Benim de ilk kez dün oldu açık kahve lekelenme. Bugün gideceğim doktora ama zaten progestan iğne kullanıyorum. Düşük değil de başka bir sebepten oluyor bence. Düşük olması için galiba canlı kırmızı renk ve ağrı eşlik ediyor olmasiymis