Nslihan benim de 2.5 ayı geçene kadar çok yoğun ve şiddetli kanamalarım oldu. Öyle böyle değil ayağa kalkmamla resmen su gibi kan boşalırdı. Kaç gece üst üste acillik olduk. Meğerse içerde keseden büyük kanama alanı varmış. İğneler serumlar vs sonrasında doktorum proluton depot iğne verdi, 3 günde bir yarım ampul vuruldum, o iğne bana çok iyi geldi. 2-3 hafta iğne tedavisinden sonra kesildi çok şükür. 3.5 aylık olduk. Kanama oluyorsa mutlaka bir sebebi vardır ama her kanama da düşük anlamına gelmiyormuş, içinizi ferah tutun önleminizi alın ve bol bol dinlenin, alacak nefesi yiyecek ekmeği varsa sizinle kalmaya devam edecektir 🙏