22 Haziran da Sezeryan olacağım o gün kızım da tam 2 yaşına basacak 🙏 sanki zaman hiç geçmiyor gibi ameliyattan korkuyorum kızımdan ilk defa ayrılacağım için üzülüyorum kızımla ilgilenmek şu sıralar beni çok zorluyor durup durup yetemediğimi düşünüp ağlıyorum karma karışık duygulardayım şuan bunları buraya niye yazıyorum onu bile bilmiyorum varmı benim gibi anı anını tutmayan 😂