Merhabalar şuanda 6 haftalık hamileyim ve hiç kanamam olmadı ilk hamileliğimde kanamam vardı ve dinleniyordum bu 2. Hamileliğimde herhangi bir kanamam olmadı sadece ara sıra kasık ağrılarım var sizce bu kanamanın olmaması normal bir durum mu ? Kafam çok karıştı lütfen tecrübelernizi paylaşırsanız sevinirim benm gibi olan var mı ?