sonsuzum_bebegimygz2 4 aylık hamileyim ve şimdi canım sucuklu tost çekti acaba yapıp yesem bebeğime bi zararı olurmu sucuğun zararlı olduğu yazıyordu ama canım çekti yesemmi acaba yiyipte zararını gören varmı
sukufee01 sonsuzum_bebegimygz2 sucugunu tostta iyi pisir oyle koy icine birsey olmaz canim afiyet olsun :)
Omerhatice sonsuzum_bebegimygz2 daha bu sabah yedim ben 🤗 Sucuğu iyi pisirdiginiz sürece bir sknti olmaz Allahn izniyle.. Ben oyle hicbiseyden kisitlamadim oglumdada bundada hamd olsun bir sknti yaşamadım 🤗
Nefes34 sonsuzum_bebegimygz2 canın ne çekiyorsa ye.hic bir.zarari olmaz canının çektiğini yemezsen sıkıntı😁😁bn yedim çok aşırıya kacmadikca zararını gormedim
Nessliihhaann sonsuzum_bebegimygz2 bana doktorum sucuğu iyi pişirdiğin sürece sıkıntı olmaz demişti. Bende pişirip öyle yapmıştım tostu
Ecaglaagt sonsuzum_bebegimygz2 valla ben çok çok ince dilimleyip çok iyi kızartarak yiyodum nolur nolmaz
Asil_Egem sonsuzum_bebegimygz2 valla ben sürekli yiyorum yaaa ama iyice pişiriyorum o şekil yiyorum doktorum pişirdikten sonra sıkıntı yok demişti
Dilay24 sonsuzum_bebegimygz2 merhabalar, benim de bir ara canım çekmişti. Doktoruma sordum, hazırların içerisinde nitrat olduğu için bebeğe zararlı, kasap sucuğu alıp bir kaç dilim yiyebilirsin demişti. 🌸
Zeynep13072017 sonsuzum_bebegimygz2 yok canım bir şey olmaz ben çok yedim tavada pişir sonra tost yap çiğ kalmasın sadece ☺️
marbling10 sonsuzum_bebegimygz2 herkes yazmıştır ama ben de yazayım🤭 sucukları tost makinesinde önce biraz pişirin sonra tostun içine koyun hiçbir şey olmaz Allahın izniyle
papatyaanneee sonsuzum_bebegimygz2 Yiyebilirsiniz iyice pişirin :) Ben bunu doktoruma sormuştum hatta ben tavada direkt sucuk pişirip yiyorum haftada 2-3 gün 😊
Mehtap1605 sonsuzum_bebegimygz2 Mide bulantımdan ötürü her sabah tost yedim diyebilirim:) valla iyi pişirdikten sonra birşey olmuyor 10 gün kaldı zaten hala da aynı devam ediyorum bu sabah bile kahvaltım tosttu🙈