Kızlar 31+0 haftalık hamileyim.Bebeğimin hareketleri canımı yakıyor ve çok toplanıyor.Çok kasılıyorum canım yanıyor.Hep sırt üstü yatmaktan yoruldum sola ve sağa dönük yatarken daha oluyor neden acaba normal mi yarın ebeme gideceğim soracağım ama yinede tecrübelerinizi merak ettim 😌