32 haftalık hamileyim 2 gündür taşınmadan dolayı esyaları katlıyorum ağırları eşim yapıyor destek cıkan kimsemizde olmadı şimdi yeni eve eşyalar hala tasınıyor ama sabahtan beri çok az oturdum hareketini hissetmedim annemde zorlama bişey olur anlamazsın dedi bişey olmuş mudur hareketini de hissetmiyorum çok korkuyorum bişey olsa anlar mıyım Bi fikriniz ya da yaşayanınız var mı nolur yardım edin