Dilarasoydan 19+4 haftalik hamileyim günde 3 tane tütün sarma sigara içiyorum. Ama kıpırdamasini hissettim. Kendime söz verdim son sigaramı içtim bırakacağım. Ama olan olmuş mudur yoksa zararın neresinden dönsek kar mıdır bilemiyorum.. ikili ve dörtlü temiz geldi haftasına göre gelişimi guzeldi. Cumartesi detaylı ultrason var çok korkuyorum…
Aysegulyksl Dilarasoydan Bende kullandım asla icmemeni tavsiye ediyorum çünkü şuan benim plesentada kireçlenme var sigaradan dolayı oldugunu söyledi doktor erken doğum riskim var bebek beslenemeyebilir hamileliğim normaline göre daha ağır ağrılı geçiyor içme kesinlikle ben çok pişmanım
Seda-1 Dilarasoydan canım içmemende fayda var görümcem içti plasenta çürümesi oluştu ve bebeğin kafası büyük doğdu bıngıldak geç kapandı ben öğrendiğim gün bıraktım hemen canım çok çekiyor ama hiç ağzıma sürmedim Doğumdan sonra bekliyorum 😂
Sadiyy35 Dilarasoydan canım ben kendime söz vermiştim kalp atışını duyduğum an bırakıcam diye öylede yaotın Çünkü bi kaybım vardı bi daha göze alamazdım
Deletedmom23234 Dilarasoydan Zararın neresinden dönerseniz kardır bunu unutmayın 😌 Bundan önce 2 düşük yaptım ve ikisi de gelişim geriliğiydi sigara yüzünden. O kadar pişmanım ki 🥺 şimdi 27 haftalığız içmiyorum öğrendiğim gün bıraktım iyikide bırakmışım. 🙏🏻
Aysegulyksl Dilarasoydan İlk üç ay hiç içmedim mide bulantısından sonraki aylarda sorunlarım olduğu için içmeye basladım tekrar yani kaç ay içtim değilde günde ne kadar içtim 5 6 tane içmiş olabilirim sonrasında bıraktım tekrar şuan içmiyorum
hulyAlper Kızlar içmenizi hiç tavsiye etmem. Ben de kullanıyorum normalde ama hamile olduğumu öğrendiğimden itibaren içmeyi bıraktım. Arkadaşım da doğum yapana kadar içti günde 4-5 tane fakat çocuk solunumsuz doğdu ve 4 saat falan yoğun bakımda kaldı 😞
Ebru-Ebru Kendinize güvenin. Ki ne güzel işk adımı atmışsınız. Bende kullanıyordum. Günde 1 taneye kadar düşürdüm. Detaylıda doktor sigara kullanımını sordu. 1 tane dedim ama inanmadı asla. Çünkü ailem ve eşim yanımda içiyorlardı. Pasif içicilik bile o kadar etkilemişti ki. Bebeğin hareketleri uyuşuktu. O zaman kestim direkt içmeyi. Çok şükür uyuşukluk geçti. Ama o korku bana yetti inanın. Hiç içmeyi de düşünmüyorum inşallah da içmem
Redpepper Ben de içtim 20. Haftaya kadar günde 1 tane ama bıraktım sonra bir aydır içmiyorum, gerçekten hareketini hissettiğim gün bıraktım, doğum sonrasını bekliyorum hala canım çok istiyor ama içmicem
Sevilss Bende içiyordum ama bırakmayı isterken hamile olduğumu öğrendim ve bıraktım. Israrla içen yakınımın biri erken ve düşük ağırlıklı ve solunum sıkıntılı doğum yaptı. Bir diğer arkadaşımda da plasenta yaşlanması oldu ve nerdeyse tesadüfen kontrolü olmasa bebeği kaybediyordu üstelik doktoru defalarca uyarmıştı ama ısrarla bişey olmaz diyip içti. bence içmeyin bunu yapmaya onu zehirlemeye hakkımız yok.
Berfin21210 Deletedmom23234 ya düşüklerinin haftası neydi ve herhangi bi araştırma yapıldımı düşükten sonra benimde 2 düşüğüm oldu 2 sininde 9+1 de kalbi durdu şu an tekrar hamileyim 6+2 yanıtlarsan veya başka bilgisi olan atkadaşlarda yanıtlarsa çok sevinirim
Deletedmom23234 Berfin21210 İlk düşüğüm 17. Haftada oldu bebeğim gelişmemişti ve anensefali teşhisi konuldu, 2. Gebeliğim de 9. Haftada kese vardi bebek 5 haftalıktı o da gelişmemişti. Bütün testler yapıldı Hicbirsey çıkmadı. Doktorum sigaradan dolayı gelişmediğini söyledi 🥺
Berfin21210 Deletedmom23234 anladım umarım sağlıcakla alırsın yavrunu kucağına çok korkuyorum tekrarlanır diye bana genetik testini 3 düşükten sonra bakıldığını söyledi gittiğim fakülte hastanesi rahim filmi hormon testinde herhangi bi anormallikde görmediler umarım yaşamam tekrardan teşekkür ederim :)
Deletedmom23234 Berfin21210 Gönlünüzü ferah tutun lutfen 2 3 defa oldu diye tekrar olacak diye birşey yok sadece gereken önlemlerin almamız gerekiyor. Gerisi takdiri ilahi 🙏🏻 Umarım Bundan sonra herşey gönlünüzce oluur dualarimdasiniz 🌸🤲🏻