5 aylık gebeyken uzanıp eşin sağ elin şehadet parmağını göbeğine koyup seslice amenarrasulu süresini okursa çocukta bir özür varsa gidermiş.(arkadaşlar faydasını gören çok olmuştur ama inanarak yapmak önemli.)Allah hepimizin bebislerimize sağlık sıhhat versin 💕💕💕💕💕