kir_cicegi canım devlet hastanesi için prosedürü anlatayım ben sana.
ilk gittiğinde eline bi kağıt veriyolar tüm evrakları ve tahlilleri tamamlayıp adetin 2. günü gelmeni istiyorlar.
evrak olarak; evlenme cüzdanı fotokopisi ve eşinin sgk dökümü lazım. 400 gün sigortalı calısmıs olması ve aktif olarak calısıyo olması lazım.
tahlil olarak; adetin 2. günü yapılan hormon tahlilleri senin icin, esin icinde spermiyogram testi. dışarıda yapılan testleri kabul etmiyorlar. mutlaka o hastanede ve son 6 ay icinde yapılmıs olması lazım. ben pendik marmara eğitim araştırmada yaptırdım çok yoğundu ve sperm tahlili icin 3 ay sonraya gün veriyolardı.
bunlar tamamlandıktan sonra gidip evrakları teslim ediyosun alttan muayene ediyor. tüm tahlillerini tüp bebek doktoruna danısarak ilacla mı hapla mı tedavi yapılacağına karar veriliyor. araştırma hastanesi oldugu icin tüm muayene süreclerini ve aşılamayı asistanlar yapıyor, doktoru sadece tüp bebek yaptırıcaksan transferde görüyorsun.
diyelim herşey yolunda gitti, adetin 2. günü tedaviye başladın. ben 3 kez yaptırdım. ilk 2 tanesi hapla büyütüldü. 1er yumurta oldu, tutmadı. 3. denemede tüp bebek iğnesi kullandım 3 yumurta oldu onda tuttu çok şükür.
kilo ver dedi, veremiyorum dedim. doktora sorucam tedavi yapmayabilir dedi. doktora sorduğunda şeker yüklemesi yaptırsın sorun cıkmazsa aşılama yaparız, şeker çıkarsa 20 kilo vermeden tedavi olmaz dedi. yani sizin isteğinizle değil, doktorun insiyatifine bağlı bir durum 😊