Herkese merhaba 16+3 günlük hamileyim nasipse bir kızımız olacak.Gebeliğimin ilk günlerinden itibaren yüzümde, çenem ve alt kısımlarında, göğsüme kadar inen omuz hizamda küçük küçük bir sürü sivilcem oluştu. Ergenliğimi bile sivilcesiz atlatmışken bu yeni duruma alışamıyorum açıkçası :)
Aynı sorunu yaşayan ve çözüm bulan varsa paylaşırsanız çok sevinirim 🥰