nilvay Gözünüz aydın 😊 Sağlıkla büyütün evladınızı.
çok şaşırdım bende kapıya süse bile izin vermiyorlar. Normal doğum oldu sanırım sizin 2 gün mü yatıracak doktor😳 Bide ultrasondaki boy ve kiloyla doğumdaki farkettimi brnim bebiş biraz iri gidiyor da korkuyorum açıkçası normalden😕