Deletedmom71 çok teşekkür ederim bunu öğrenmek iyi oldu,daha erken diye sormamıştım çünkü.
Oda süslemeyi kendimiz yapabiliyor muyuz acaba bilgin var mı?
Çünkü organizasyon şirketinin yaptığı ikramlıklar filan bana saçma ve gereksiz geliyor.zaten kaç kişi ziyarete geliyor ki kuru pasta,kek pop vs ikram edilsin.benim için önemli olan kapı süsü,bebek yatağı süslemesi ve çikolata lokum ikramı.
Ama bazı hastaneler kendinin süslemesine izin vermiyorlar.acaba bizim hastanede öyle mi?