Mom047 Normalmi bayanlar ? Endişe ettim.Mide ne ve sırtıma vuran bir sancı mı diyeyim ağrı mı diyeyim anlayamadım.???
BuseArac Mom047 38 haftalıkken sırtımdan mideme ağrı vurmaya başladı. Gecenin ilerleyen saatlerinde şiddetlendi ve doğuma gittim canım 😅 vaktin yaklaşmış böyle sancılar normal artık
Zehraaa98 Mom047 tek mide mi su an oturarak uyumaya calışıyorum😂38+4 sağa yatıyorum bi kemiği batıyor sola yatıyorum ayagını diretiyor 🙈
Zehraaa98 Mom047 bir şey olmaz Allahın izniyle hem bi anda gelmıyormış cocuk sancılar gün gectıkce artıyormuş
BuseArac Mom047 korkma canım zaten eşin giremeyecek doğuma yanında. Ayrıca Annesin sen artık korku da neymiş. Gerekirse aslanlar gibi gidip doğumunu yapıp yavrumu kucağına alırsın ☺️ baktın sancım artıyor kimse de yok gelecek. Ara ambulansı yeter
BuseArac Zehraaa98 o öyle olmuyor canım. Herşeye hazır olmak lazım maalesef. Benim akşam başladı gece gittim
Mom047 BuseArac Zehraaa98 Bayanlar çok sağolun.Eşim görev de.İstemsiz ağlamaya başladım ne bilim.Yanlız ve çaresiz hissettim kendimi.Teselliniz için çokkk sağolunnn
BuseArac Zehraaa98 yani bir anda dediğim öğlen hafif hafif başladı benim. Akşama arttı gece 4de gittim. Şimdi ikinciyi bekliyorum ama her çocuk bir değşl tabi
Zehraaa98 Mom047 biraz sinirlerin bozulmuş canım benım 😍abdest al bıraz olu kendıne ya da guzel bı dus al mis gibi uyu
BuseArac Mom047 yalnız değilsin kendini öyle sakın hissetme. Sen güçlüsün ve en önemlisi annesin. Herşeyin üstesinden gelirsin korkma sakın