Hsny Benim doktorum deterjan kullanmak yok vajinal duş falan kesinlikle yasak demişti günlük pette kullanma demişti
Rjn5656 Kumru_ offff aynen ya . benim ictigim suyu bnce kimse icmiyo ama geçmek nedir bilmedi şişkinliği ilaç aldı ama kaşıntı ayni hem iç hem dışi allah yardımcımız olsun
Kumru_ Rjn5656 Amin amin. Aslında teharet suyunuza biraz sirke katın az bişey yakar ama sonrasında kaşıntıyı rahatlatıyor
Bebikoannesi Mantar enfeksiyonu her lavaboya gidişimde sıcak su ile yıkıyorum iyi geliyor . Ve tek kullanımlık toz ilaç da verdi doktorum bende şuan iyiyim şükür
mavis24 Rjn5656 sirkeyle yakamanı tavsiye ederim ılık yada sıcak sucak suya karıştır ve yıka o bölgeyi birwz kalsın emin ol sirke aşırı iyi geliyo
kubrads01 @Rjn5656 elma sirkesini temiz bir beze koy pes gibi tak canım biraz yakar ama kaşıntıya sebep olacak tüm mikropları alıp götürüyor Allah’ın izniyle iyi olursun