[silindi] Kvsraykt Bakalım.💞 Hayırlı ve sağlıklı bi şekilde gelsinler inşaAllah canım 😍 benimkide kız 🥰
Aysemre1 Mgokkilicc maşşallah 🙏 inşallah böyle sorunsuz bitirirsiniz 🙏 Bizim kötü doktor erken doğum dedi iki güne bir nts ye giriyorum ağrılarım oluyor 😞
Mgokkilicc Aysemre1 Kaç haftaliksiniz acaba inşAllah zamanını doldurup gelir yavrularımız benimde erken doğum riskim var hatta ikinizde ölürsünüz falan diyor doktor ama çok kafama takmiyorum Allah’ım öyle bir şey yaşatmasın 🤲
aysnozkn2 Aysemre1 25. Haftadayız 780 gr dedi doktor ama ben bu hamileliğimde hiç dikkat edemiyorum 3 kg aldım almadım kilosu az gibi geliyor 🙄
Aysemre1 Mgokkilicc çok geçmiş olsun üzülme canım Allah büyük 🙏 26 hafta 5 günlüğüz çok küçüğüz inşallah biraz daha sabırlı olur oğlumuz 🙏 Sen kaç haftalıksın canım
aysnozkn2 Aysemre1 sizde üzülmeyin oğlumda 2 ay doğum bekledik 39 da doğdu bebişlerimiz çok güçlü inşallah zamanında sağlıkla doğsun
Aynrr_122 [silindi] benim de 7 Eylül 27+1 doktor bi kaç gün arkadan geliyor dedi ama sorun yok çok şükür 🤰☺️
[silindi] Aynrr_122 Aynen sorun olmuyor canım benim ilk bebeğimde 2 hafta geriden geliyor minyon bi bebek olur demişlerdi ama 3300 doğdu ultrasondakiyle aynı çıkmadı. Hayrlı ve sağlıklı bi şekilde kavuşun inşaAllah.
DenizBatus ebru05 sprey şeklinde olan demir ilacı kullan canım o rahatsız etmez bende senin gibiydim doktorum onu önerdi çok rahat ettim
DenizBatus Aysemre1 bende bugün tam 25 haftalık oldum.haftaya kontrolum var insAllah.en son 20gun önce ayrintiliya girdim ondan sonra doktoruma gitmedim çok merak ediyorum kilosu gelişimi falan nasıl