polyanne Masalimiz28 kullanmıştım ilkinde ama sabun tozlarını genel olarak çok sevmedim ben kaka lekeleri falan öyle hemen çıkmıyor kalıntı kalıyor bu bebeğime sıvı bebek detarjanı kullanmayı düşünüyorum
minicikanne Masalimiz28 ben kullandım çok memnun kaldım canım yumuşatıcı bile koymadım mis gibi yumuşacık yaptı. Püf noktası abartılı koymayın deterjan gözüne.
BusraUras Masalimiz28 bizim çamaşırlar gibi kötü kokmaz inşallah. Bizim çamaşırlar böyle ıslak kalmışta nemliymiş gibi kokuyor.
minicikanne BusraUras Allah Allah ben kokusuna bayıldım yumuşatıcıya ihtiyaç bile duymadım o kadar güzel koktu bebeğimin kıyafetleri
Puduhepa Çamaşırlar çok doldurulur sıkışık olursa da kalıntı bırakıyor benim perwoll bile o şekilde kalıntı bıraktı 2 3 defa fazla doldurdum makineyi diye
gulin-35 Masalimiz28 dusuk ısıda yıkayınca kalıntı olabılıyor ılık suyla erıtıp oyle koyun detarjan gozune
MomHero2 Masalimiz28 yumuşatıcı kullanmadan kullandım normal toz gözüne koydum gayet yumuşak oldu ve mis koktu
Atesbeyinannesi Masalimiz28 evet ben de öyle yaptım kısa devirde az deterjan kullandım yine de çok güzel oldu 🤗