anneyimmm_ Kızlar 12. Haftaya girdik.bugün dr a gittim onbeş tane folik asitim kalmıştı ben sormayı unuttum oda söylemedi, bitirmeli miyim bırakmalı mıyım
Gamzeeek anneyimmm_ doktorum bana 12 haftaya kadar kullan demişti ondan sonra bırak dedi ama sizi. Bilmem yine de doktorunuz numarası varsa arayıp danışın
Ayse32 anneyimmm_ benimde elimde vardı doktorum bitirebilirsin dedi ikili taramada 12 haftalıksın ama daha 3 aylık değilsin dedi 😊
Melike anneyimmm_ Benimde vardı daha elimde. Bitirebilirsin folik asitin zararı olmaz demişti. Onları bitirdikten sonra demir ilacına başladım hatta onun içinde de var folik asit
Betull34 Melike demir takviyesnden başka var mı kullandiğinız vitamin bende aynı demir kullanıyorm sadece eksik mi diye dşünüyoem axaba omega 3 sorucam birdaha ki kontrole