kubra251730 Suni sancısız normal doğum yapanlar yaşadıklarınızı paylaşır mısınız 🙈 39+1 im şu an henüz sancım yok ara sıra rahim kasılmaları yaşıyorum
2-prensesannesiii kubra251730 İlk doğumum 36.6da suni sanciyla 3 saatte doğdu kızım ikinci doğumum da kendi sancimla 38.2 de 8.9 saate oldu. Suni sancı bana göre daha iyiydi ama ilk doğumda suyum.gelmisti ondan hızlı ilerledi sanırım