Elifcanbazz Dünden beri sağ göğüs altı yani kafesimde agrı var 39+2günlük gebeyim daha önce başına gelen varmı yoksa tamamen başka şeylerle mi alakalıdır yürüyorum kalkıyorum nefes alıyorum batıyor gece boyunca hiç uyutmadınsizdde oldumu hiç fikri olan varmı acaba?
ZeykemKaya Elifcanbazz benım hergun oyle sağ gogus altım sızlıyo artık uyusuk boyle bı saga bı sola donmeksen yıldım kaburga oluyor sanırım orası 25 haftalıkken basladı suan 32 yız hala devam
Elifcanbazz ZeykemKaya kesinlikle anlıyabilşuoruö çok kötü bişey sızısından duramıyorum ilk defa dünden beri başladı