Kızlar merhabalar. 36+1 gunluk gebeyım ve doktorum 2 hafta once gıttıgımde 33. Haftada Yanı bebegımın kafasının 2 hafta onde gıttıgını 35. Haftayla uyumlu oldugunu soylemstı bugunkı kontrolum de ıse 39. Haftayla uyumlu oldugunu catına bakmamıza gerek yok 38+0 da gel sezeryan gununu belirleyelım dedı. O zamana kadar 41. Haftayı bulur ve catından gecmez dedı boyle bır durumla karsılasan var mı varsa aydınlatırmısınız benı?